menu

Licencje PZSS

Uwaga zawodnicy ZKS Gwardia!

W listopadzie 2018 roku, wprowadzone zostały zmiany w zakresie obiegu dokumentów, przy ubieganiu się o pierwszą licencję zawodniczą PZSS oraz jej wznawianiu.
Od tego roku wnioskowanie o pierwszą licencję zawodniczą lub przedłużenie istniejacej, członkowie Klubu dokonują poprzez PORTAL Polskiego Związku Strzelectwa Sportowego.


WYDANIE PIERWSZEJ LICENCJI STRZELECKIEJ


  1. Aby zalogować się do swojego swojego konta na portalu, skontaktuj się z sekretariatem klubu celem nadania danych dostępu do konta.
  2. Wygeneruj wniosek w systemie i wydrukuj go.
  3. Ww. wniosek, złoż do sekretariatu Klubu wraz z potwierdzeniem przelewu na konto ZKS Gwardia w wysokości 50zl. Wysokość kwoty za wydanie licencji określa regulamin PZSS.   Od tej pory Twój Klub nadaje sprawie bieg.


WZNOWIENIE LICENCJI - wymogi określa Regulamin przyznawania i pozbawiania licencji zawodniczych - ZAPOZNAJ SIĘ

  1. Zaloguj się do swojego konta na portalu PZSS.
  2. Zaznacz opcje "wznowienie licencji"
  3. Wydrukuj wniosek dostępny TUTAJ i wypełnij go.
  4. W przypadku gdy na wniosku wykazane są starty w zawodach, które miały miejsce poza klubem macierzystym, załącz także komunikaty potwierdzające Twój udział.
  5. Złóż wniosek w sekretariacie Klubu wraz z dowodem przelewu za wznowienie licencji w wysokości 50 zł.





Zielonogórski Klub Sportowy „Gwardia" informuje, że opłaty za wydanie pierwszej licencji zawodniczej a także za przedłużenie licencji na 2019 rok, należy kierować na konto bankowe ZKS Gwardia:

nr konta bankowego 39 1090 1535 0000 0000 5301 9236

Bezwzględnie nie należy wnosić opłat zwykłym przelewem na konto PZSS gdyż takie opłaty nie będą mogły zostać przeksięgowane.



Powyższe procedury nie dotyczą zawodników Kadry Narodowej. Wznowienie licencji odbywa się automatycznie.